miercuri, 27 aprilie 2011

Nr.1- Ametist

Ura!  În Moldova a aparut Comorile Pamântului !

Şi prima piatra este AMETISTUL . Cel mai des se intilneşte in Rio Grande do Sul în Brazilia.
De la chioşcul de presa de lînga casa mea , ametistul meu a fost cel mai frumos(dupa opinia mea) .
Cind am primit acest număr am fost tare emoţionat. 
Am observa că revista este cumparata şi indragita de mai mulţi copii din preajma!
Pina acum eu urmaresc pe alti colectionari din Romania!
Multumesc la DeAGOSTINI ca au adus si in Moldova aceasta revista!




3 comentarii:

  1. foarte frumos ametist. succes in continuare la colectionat si te felicit pentru pasiunea ta!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca ar fi toate esantioanele ca ametistul (marime, aspect) ar fi grozav. Mult noroc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Așa mai zic și eu ametist!Absolut superb!Felicitări.Sper că nu vei renunța și tu ca majoritatea persoanelor,după prima tăviță!
    Pe curând!

    RăspundețiȘtergere